Sziklák a házunk alatt

Sziklák a házunk alatt

Sziklák mindenütt...

Sziklák mindenütt...
Kertünkből az erdő mélyébe

Gyógyító kövek...

Gyógyító kövek...

Kertünk alja

Kertünk alja

Megérint a természet

Megérint a természet
Kilátás az erdőre

Rózsák a teraszon

Rózsák a teraszon

Telihold Kácson májusban

Telihold Kácson májusban

Akácillatú reggel a kertünkben

Akácillatú reggel a kertünkben








2009. április 26., vasárnap

Az erdő fohásza

Kép

Jókai Anna : Ima Magyarországért.

"Öregisten, Nagyisten nézd, hogy élünk itt lenn, katlanba zárva csodára várva, csöbörből vödörbe magyarok. ..."

Papp Lajos: Ima Magyarországért

"Mert ismeri az Úr az igazak útját, a bűnösök útja pedig a semmibe vész."

Kép

AZ ERDŐ FOHÁSZA

Vándor! Ki elhaladsz mellettem, ne emelj rám kezet! Én vagyok tûzhelyed melege hideg téli éjszakákon, én vagyok tornácod barátságos fedele, melynek árnyékába menekülsz a tûzõ nap elõl, és gyümölcsöm oltja szomjadat. Én vagyok a gerenda, amely házadat tartja, én vagyok asztalod lapja, én vagyok az ágy, melyben fekszel, a deszka, amelybõl csónakodat építed. Én vagyok házad ajtaja, bölcsõd fája... ...koporsód fedele. Vándor ki elmégy mellettem, hallgasd meg kérésem:

NE BÁNTS!

1 megjegyzés:

Marianne írta...

Ez a vers csodálatos. A veszprémi Állatkertben az erdőben olvastam . Ezért kerestem és sikerrel megtaláltam Köszönöm. Mariann